ونیز: فیلم لندن روابط با پولیا و ساردینیا را آغاز می کند

فیلم لندن ایالات متحده ، فیلم لندن ، با کمیته های فیلم آپولیا و ساردینیا ایتالیا تفاهم نامه امضا کرده است و به ترتیب روابط نزدیک تری با مناطقی که میزبان آنها بوده اند ، به تازگی ، آخرین فیلم "باند" و نمایش تلویزیونی "گرفتن 22" از جورج کلونی را تهیه کرده است.

اگرچه از نظر قانونی الزام آور نیست ، موافقت نامه های امضا شده در جشنواره فیلم ونیز ، زمینه را برای همکاری بیشتر نهادهای انگلیس و ایتالیایی در طیف گسترده ای از حوزه ها فراهم می کند.

فیلم لندن و ساردینیا به طور مشترک به دنبال راههای بهتری برای حمایت از استعدادهای در حال ظهور در کنار یکدیگر و برپایه ابتکارات مشترک موجود هستند.

آنها تجربه هایی در مورد بهترین شیوه های هنرمندان را از طریق شبکه تصویر متحرک فیلم لندن (FLAMIN) و توسعه استعداد از طریق بازار مالی تولید فیلم Film London (PFM) و رشته استعدادیابی جدید آن به اشتراک می گذارند. براساس این بیانیه ، آنها همچنین می توانند با دانش و دانش در مورد شیوه های فیلمبرداری پایدار ، ترویج تنوع و گنجاندن ، و یادگیری مشترک در جهانگردی روی پرده تبادل کنند.

در اوایل سال جاری هنرمندان طرح FLAMIN Fellowship در یک اقامتگاه هنری سه هفته در شهر Nuoro ، ساردنیا شرکت کردند. در قسمت بعدی این مبادله ، استعدادهای ساردینیا برای گرفتن اقامت در لندن مشاهده خواهند شد.

این توافق نامه همچنین به منظور ترویج جهانگردی روی پرده است. این شامل کمیسیون فیلم آپولیا است که در 29 نوامبر در کنفرانس بین المللی گردشگری صفحه نمایش فیلم لندن در 29 نوامبر به عنوان یک حامی اصلی شرکت و همکاری با آن شرکت کرد. در این کنفرانس ، متخصصان سراسر اروپا برای بررسی جهان های تلاقی فیلم ، تلویزیون و جهانگردی ، به بررسی مزایای عظیم اقتصادی و تبلیغاتی ارائه شده توسط گردشگری پرده ای به مقصد و جاذبه های بازدید کننده می پردازند.

آدریان ووتتون ، مدیر اجرایی فیلم لندن و کمیسیون های فیلم بریتانیا ، در بیانیه گفت: "هدف از جشنواره بین المللی فیلم ونیز افزایش آگاهی و ارتقاء سینما در همه اشکال آن ، هنر ، سرگرمی و یک صنعت است." .

وی افزود: "بنابراین چه زمان بهتر برای شناخت روابط لندن با آپولیا و ساردینیا؟"

کمیسیون های فیلم هر دو منطقه در زمره مشکلات روزافزون موفقیت ایتالیا در جذب محصولات خارجی به لطف مشوق ها و شبکه های بین المللی قرار دارند.
محبوب در انواع مختلف