وقت آن است که دلقک ها را بفرستیم ، برای همه ، زیرا جوکر صبح امروز (31 اوت) در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در آمد و اولین نقدها پر از ستایش برای جدیدترین فیلم DC است.

بازیگر نقش Joaquin Phoenix به عنوان شرور طنز کتاب فریبنده ، جوکر تاد فیلیپس در دهه 80 تنظیم شده و آرتور فلک کمدین شکست خورده را دنبال می کند که پس از بمباران با مخاطبان به زندگی جنایی تبدیل می شود - و به آرامی بالا می رود تا به یک افسانه ترسناک تبدیل شود.

جوکر

در زیر ، ما چندین بررسی از دنیای نقد فیلم را گرد هم آورده ایم ، بنابراین بنشینید ، نفس عمیق بکشید و آماده شوید تا یک لبخند بر روی آن چهره بگذارید.
"همانطور که آرتور / جوکر ، جوآکین ققنوس حیرت انگیز است. فیلیپس گفته است که هنگام نوشتن فیلمنامه تصویری از این بازیگر را در بالای صفحه نمایش خود داشته است و این اعتقادی است که پرداخت کرده است. ققنوس ساکن آرتور است: از دست دادن وزن برای این نقش ، به نظر می رسد. نازک ، ضعیف ، گرسنه است. سایه ها استخوان های در معرض خود را حک می کنند.سعادت وی دقیق است - نحوه حرکت ، تغییر شکل ، دویدن ، نشستن ، سیگار کشیدن ، کوچک شدن. شدت معمول او در معرض نمایش کامل است و جذاب است ، حتی در لحظه ها فریبنده است.

"جسورانه ، ویرانگر و کاملاً زیبا ، تاد فیلیپس و جوآکین ققنوس نه تنها یکی از نمادهای شرور تاریخ سینما را مجدداً تصور کرده اند ، بلکه خود فیلم کمیک بوک را مجددا تصور کرده اند."
"این یک تفسیر بنیادی است که به یک نمایش تحول گرایانه ، کاملاً متعهدانه نیاز دارد و بسیار جالب است که ببینیم جوآکین ققنوس این نقش را بازی می کند و آن را بازی می کند انگار که او اولین بازیگری بود که تا به حال این کار را انجام داده است (و به نوعی ، او هم هست) آرتور هم جنون آمیز است و هم غالباً نامناسب احساسات خود را بیرون می کشد ، اما ققنوس آنچه را که می توانست نوبت پر از نوسانات بیش از حد باشد ، می گیرد و باعث می شود که همه اینها طبیعی نگران کننده باشند.
"شما مطمئناً احساس خواهید کرد که بعد از دیدن آن به دوش نیاز دارید ، اما پس از خشک کردن لباس و تغییر لباس ، می خواهید هیچ چیز دیگری جز تجزیه و ریختن آن انجام ندهید."

"ققنوس با ذهنی غیرقابل توصیف بازی می کند ، با این حال او آنقدر کنترل شده است که احساس مسحور می کند. او به منطق ناامید کننده ناخوشایند آرتور صادق است.

"شما همیشه می دانید که چقدر خلق و خوی و طرز تهیه جوکر به تاکسی درایور و پادشاه کمدی مدیون است. برای یک فیلمساز که به اندازه کافی تکیه کرده است که بتواند روی خودش بایستد ، فیلیپس بیش از حد به بتهایش نگاه می کند. یک نمایش اخلاقی روانشناختی را با خیرگی ایجاد می کند ، آن چیزی که با سن اینچ و تیراندازهای جمعی و سیاست امیدواری صحبت می کند ، از نوع نفرتی است که از رویاهای خرد شده پدید می آید. "

فیلم جوکر

"ساخته شده در اطراف یک مارپیچ معتبر از یک فرد خارجی به قاتل منحرف ، به همان اندازه یک مطالعه شخصیتی روانشناختی نئومیر است که در بیگانگی شهری بنا شده است و پس از راننده تاکسی به عنوان یک پرتره در حال ظهور به عنوان یک پرتره ظهور طراحی شده است. فیلم از تاریکی نایت و وارنر [Bros] باید شماره های جعبه آفیس قدرتمندی را ببیند تا این موضوع را بازتاب دهد.

"فاکتور بارز عملکرد پرچین ققنوس به تنهایی - هم ناخوشایند است و هم عجیب تأثیر می گذارد - قابل توجه خواهد بود."

"جوکر فقط یک فیلم کمیک بوک عالی نیست بلکه یک فیلم جذاب ، دوره ای است. هیچ پاسخ آسانی به سؤالات ناخوشایند نیست که در مورد یک جامعه ظالمانه در حال فروپاشی است. عملکرد کاملاً متعهد Joaquin Phoenix و عملکرد استادانه تاد فیلیپس ، هرچند بازگرداندن سست از منبع منبع DC ، جوکر را به فیلمی تبدیل می کند که باید طرفداران کتاب های طنز و غیر طرفداران را به طور یکسان آشفته و از همه راه های مناسب منتقل کند. "

دنیای توییتر به همان اندازه مشغول دنباله های برتر فیلم های جهانی است که یک کاربر در آن نوشت: "من کاملاً نمی توانم باور کنم که جوکر خوب است. این یک شاهکار است. خنده دار ، تاریک ، زیبا ، پر از خشم و واقعاً f * * پادشاه باحال است. خواکین ققنوس استاد است و هر شلیک عالی است. "

دیگری افزود: "قبل از جوکر وجود خواهد داشت. و بعد از جوکر نیز وجود خواهد داشت. من نمی دانم که جهان برای این فیلم آماده است یا ممکن است اینطور باشد؟ این GNARLY است. دیوانه است ، آدم جسورانه ای است. عقب نماند. وای. من نمی توانم باور کنم که وجود دارد. اما این کار را انجام داده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اولین واکنش ها به فیلم زیر بخوانید:

    من کاملاً نمی توانم باور کنم که جوکر خوب است. این یک شاهکار است. خنده دار ، تاریک ، زیبا ، پر از خشم و واقعاً لعنتی. خواکین ققنوس استاد است و هر شلیک عالی است. # ونزیا76
    - جیمز جونز (jamesjonesfilm) 31 آگوست 2019

    قبل از جوکر وجود خواهد داشت. و بعد از جوکر وجود خواهد داشت. نمی دانم دنیا برای این فیلم آماده است یا نه. یا شاید اینطور باشد؟ این GNARLY است. دیوانه است جسور است عقب نمی ماند وای. نمی توانم باور کنم که وجود دارد اما چنین می کند و در حال آمدن است
    - الکس بیلینگتون @ ونیز (firstshowing) 31 آگوست 2019

# جوکر پونیکس پدیده است. دیوانه ، تیره و ریز و درشت. اطلاعات بیشتر در مورد خط خیابان های متوسط ​​نسبت به راننده تاکسی. به نظر می رسد که در حال خدمت به یک مستر کلاس است اما فیلیپس در آخرین موانع با این فیلم نمی داند که آیا می خواهد تنها بایستد یا توسط لور # Venezia76 دامن می زند گیر افتاد.
    - Jak-Luke Sharp @ جشنواره فیلم ونیز (JakLukeSharp) 31 آگوست 2019

    # Venezia76 # جوکر که لعنتی کردیم سزاوار آن هستیم. حلقه های کمدی ، حلقه های آتش. این سیرک است ، کارناوال است ، یک ضرب وشتم است. ققنوس ما را از طریق این بیماری اجتماعی رقص می بخشد و این یک پیروزی است. # جوکر_مووی
    - Lorenzo Ciorcalo (rotovisor) 31 آگوست 2019

    # جوکر پس از آغاز حضور خود در جشنواره فیلم # ونیز76 ، حیرت انگیز است ، و اولین واکنش ها آن را به عنوان "شاهکار تاریک" با عملکردی قدرتمند و دلربا از جوآکین ققنوس توصیف می کند. من فراتر از هیجان هستم! pic.twitter.com/STm5iwHZqh
    - Ash (ashonfilme) 31 آگوست 2019

    #JokerMovie فیلمی کارآمد و مزاحم است که به همان اندازه شایسته و غم انگیز است. عملکرد وحشتناک و شگفت انگیز ققنوس به عنوان دلقک جنایت بسیار بی نقص است ، بنابراین مائستوسو ، این یک دستاورد خارق العاده است و اوج حرفه ای فوق العاده او را نشان می دهد. # Venezia76 pic.twitter.com/YeHZg4WqHd
    - نقد بین المللی فیلم (IntFilmCritique) 31 آگوست 2019

    ققنوس احساس زیبایی غم انگیز و مالیخولیایی را در تحول خود به عنوان # جوکر القا می کند ، فراتر از جعل هویت است و به طرز آشفتگی در صفحه منفجر می شود و در یک عمل بسیار بی عیب و نقص در زمان بندی و درک شخصیت ، کاملاً صریح و روشن یکی از چشمگیرترین روش بازیگری است.
    - نقد بین المللی فیلم (IntFilmCritique) 31 آگوست 2019

    "در دلقک ها بیاور !!!" 🤡 # جوکر مردم جهنم را غافلگیر می کند. داستان منشاء تاریک ، پیچ خورده و وحشیانه شناخته شده ترین شرور در فرهنگ عامه. خواکین ققنوس عملکرد نماد دیگری را به کار خارق العاده خود # Venezia76 اضافه می کند
    - Radek Folta @ Venezia76 (rdfolta) 31 آگوست 2019

    # جوکر هنوز تحت تحریم است اما بگذارید فقط بگویم که ما به بازیگران بیشتری مثل جوآکین ققنوس # Venezia76 #VeniceFilmFestival احتیاج داریم
    - Rob (RobRuggio) 31 آگوست 2019

آیا سرانجام موهای سبز و نگرش جنایتکارانه بالاخره برنده ققنوس اسکار شد؟